Saturday 23 November 2013

Amali Makmal 1

  Untuk lab test ini, saya ingin meminta maaf kepada Encik Azzwan kerana saya berasa tidak menyiapkannya dengan baik. Sepatutnya, lab test kali ini adalah senang kepada kita semua. Tetapi kita telah berulang kali bertanya soalan yang tidak sepatutnya tanya. Saya mengaku tentang tidak menyiapkan task yang Sir bagi dengan lengkap. Jadi, sedikit kelam-kabut semasa membuat lab test itu.

  Saya berasa kita menyesal sekarang pun tak berguna, lebih baik kita semua bersama-sama lebih rajin dan bersungguh-sungguh fokus dalam subjek ini dari sekarang. Saya tidak berani berjanji saya dapat menjadi expert dalam subjek ini, tapi sekurang-kurangnya saya berjanji akan membuat yang terbaik supaya mahir dalam subjek ini.


  Tambahan pula, saya masih belum menghantar tugasan microsoft word & excel (individual task) kerana minggu-minggu lepas masih menyibuk belajar untuk mid-sem test. Saya faham ini bukanlah alasan.Minta maaf sekali lagi, Encik Azzwan, Saya berjanji saya akan menghantar tugasan tersebut sebelum kelas kuliah yang akan datang. 

Sorry, Encik Azzwan.
We will change.



No comments:

Post a Comment